FACEBOOK_ICON EMAIL_ICON INSTAGRAM_ICON TWITTER_ICON Devoted Logo on white PETApetfoodLOGO_1 Devoted_WindowImage

 

!cid_9DDFF885-EBA3-409E-8BF3-4F74CFF8EE93

Kana

Kana on erinomainen proteiinin lähde. Proteiini on tärkeä osa luiden, veren, lihasten ja ihon hyvinvoinnissa. Kanassa on runsaasti kaliumia ja kalsiumia. Kanassa on myös B6-vitamiinia, joka auttaa proteiinien ja hiilihydraattien aineenvaihdunnallisessa prosessissa. Se auttaa tuottamaan valko-ja punasoluja.

Välttämättömät aminohapot rakentavat ja korjaavat kudoksia.

 

Kananrasva

Kananrasvasta löytyy D- ja E-vitamiinit, sekä Omega 3 & 6.

 

Kalkkuna

Kalkkunaa pidetään hyvänä B3- ja B6-vitamiinien lähteenä. Kalkkuna sisältää seleeniä, joka on välttämätön kilpirauhasen ja immuunijärjestelmän terveelle toiminnalle. Seleenillä on myös keskeinen rooli antioksidanttina.

 

 

We are Devoted - Olemme omistautuneet.

 

Olemme omistautuneet nimellämme, omistautuneet luonteellamme, omistautuneet lemmikeille.

Tästä syystä kissan- ja koiranruokamme ovat viljattomia ja erittäin lihaisia. Niissä ei myöskään ole mitään keinotekoisia väri-, maku- tai säilöntäaineita, ikinä.

 

Haluamme kissojen ja koirien elävän onnellista ja tervettä elämää, joten ruokamme on biologisesti sopivaa, terveellistä, herkullista ja täynnä ravitsemuksellisia etuja.

Kaikki kissan- ja koiranruokamme ovat hypoallergeenisia, joten ne sopivat myös herkille lemmikeille. Reseptimme sisältävät tärkeitä vitamiineja, mineraaleja ja ravinteita, joiden avulla lemmikkisi terveys ja onnellisuus kukoistavat.

 

Tarjoa lemmikillesi Devoted –ruokia, ja tarjoat sille uutta elinvoimaa, kiiltävän turkin ja toimivan ruoansulatusjärjestelmän. Kun tarjoat Devotedia, tarjoat rakkautta.

Devoted_Pack_Dog_GROUP Devoted Pack_Cat_GROUP

Raaka-aineet

!cid_5F00CD42-77BD-4136-8779-73E78AD7A664

Lohi

Lohessa on merkittäviä terveydellisiä etuja. Se sisältää välttämättömiä aminohappoja, jotka edistävät kasvua ja ylläpitävät lihasmassaa. Lohen proteiini auttaa aineenvaihdunnan ylläpidossa. Lohi on useiden olennaisten vitamiinien lähde, siitä löytyvät mm. vitamiinit D, B12 (eli syanokobalamiini), B6 (eli pyridoksiini), B1 (eli tiamiini) sekä B5 (eli pantoteenihappo). Lohi sisältää suuren määrän Omega 3 & 6 –rasvahappoja.

 

Taimen

Lohikaloihin kuuluva taimen on kotoisin viileistä, makeista vesistä. Taimenessa on runsaasti aminohappoja, proteiinien esiasteita. Taimenessa on kaikkia olennaisia kivennäisaineita vaihtelevia määriä. Siitä löytyy D-vitamiini, Omega-3, seleeni ja magnesium, mutta vain vähän kaloreita, monityydyttymättömiä rasvoja ja tyydyttyneitä rasvoja.

 

Silli

Silli sisältää runsaasti mineraaleja ja vitamiineja, erityisesti D-vitamiinia, joka auttaa hillitsemään tulehduksia, vahvistaa luita ja tukee immuunijärjestelmää. Sen valkuaispitoisuus myös ravitsee ja vahvistaa luita auttamalla proteiinien, kuten kollageenin, tuotannossa. Sillistä saa kalsiumia, magnesiumia ja fosforia, kolmea hampaille ja luille tärkeää ravintoainetta.

 

Lohiöljy

Lohiöljy sisältää pääasiassa omega-3-rasvahappoja. Lohiöljyä pidetään erinomaisena veren HDL-pitoisuuden nostajana. Siinä on myös runsaasti aminohappoja, joka auttavat aineenvaihdunnassa sekä solujen ja lihasten paranemisessa. Lohiöljyssä on paljon B, B6 ja D-vitamiineja, sekä E-vitamiinia, joka tehostaa verenkiertoa ja immuniteettia.

 

!cid_1060FD42-BBE3-4F14-867B-57C6F0DEA7DB

Ankka

Ankassa on runsaasti kuitua, joka auttaa lisäämään kylläisyyden tunnetta. Se myös tukee normaalia kasvua ja terveyttä. Ankassa on runsaasti erilaisia tärkeitä vitamiineja ja kivennäisaineita. Näitä ovat rauta, sinkki, B-vitamiini, kalium ja fosfori. Hemirauta, jota löytyy ankasta ja muusta siipikarjasta, sekä kalasta ja lihasta, imeytyy paremmin elimistöön kuin kasvikunnan ei-hemirauta.

 

Ankanrasva

Pääosa ankanrasvasta on terveellisiä, tyydyttymättömiä rasvoja. Tyydyttymättömiä rasvat auttavat vähentämään kolesterolia ja parantavat yleistä sydämen terveyttä. Ankanrasva sisältää E-vitamiinia, sekä Omega 3 & 6 –rasvahappoja.

Peruna

Peruna sisältää tärkkelystä, vitamiineja, mineraaleja ja ravintokuitua. 100 g perunaa sisältää 70 kaloria. Perunassa on hyvin vähän rasvaa (vain 0,1 g per 100 g) ja hyvin vähän kolesterolia.

 

Bataatti

Bataatti on paitsi makean makuista ja siksi makuhermoja hivelevää, myös hyvä sydämen terveydelle. Tämä tärkkelyspitoinen juurikas sisältää runsaasti flavonoidi antioksidantteja, vitamiineja, mineraaleja ja ravintokuitua, jotka ovat välttämättömiä optimaaliselle terveydelle.

 

Herneet

Vihreät herneet ovat yksi kaikkein ravitsevimmista palkokasveista. Niissä on  runsaasti terveydelle hyödyllisiä ravinteita, kivennäisaineita, vitamiineja ja antioksidantteja.

 

Linssit

Linssien korkea kuitupitoisuus on siunaus terveydelle. Linssien kuitu auttaa alentamaan kolesterolia. Linssit myös auttavat hiilihydraattien sitomisessa ja hitaassa imeytymisessä, joka vakauttaa verensokeria.

 

Merilevä

Merilevässä on vähän natriumia, ja hyvin vähän tyydyttyneitä rasvoja ja kolesterolia. Se on myös hyvä lähde kaliumille ja sinkille, ja erittäin hyvä lähde folaatille, kalsiumille, raudalle, magnesiumille ja mangaanille.

 

Pinaatti

Pinaatissa on vain vähän tyydyttyneitä rasvoja ja se auttaa kolesterolin hallinnassa. Pinaatti on hyvä lähde niasiinille, ja erittäin hyvä lähde kuidulle, proteiinille, C-, E-, K- ja B6-vitamiineille, tiamiinille, riboflaviinille, folaattille, kalsiumille, raudalle, magnesiumille, fosforille, kaliumille, sinkille, kuparille ja mangaanille.

 

Porkkana

Porkkanassa on hyvin vähän tyydyttyneitä rasvoja ja se auttaa kolesterolin hallinnassa. Porkkana on hyvä lähde tiamiinille, B6-vitamiinille ja mangaanille, sekä erittäin hyvä lähde kuidulle, A-ja K-vitamiineille ja kaliumille.

 

Omena

Omenassa on hyvin vähän tyydyttyneitä rasvoja, kolesterolia ja natriumia. Omena on myös hyvä lähde kuidulle ja mangaanille.

 

Appelsiini

Appelsiini sisältää C-vitamiinia, flavonoideja ja beetakaroteenia, jotka yhdessä toimivat voimakkaana antioksidanttina. Lisäksi appelsiinissa on mm. magnesiumia.  Appelsiini tukee aivojen ja sidekudosten terveyttä, auttaa kolesterolin hillinnässä ja tukee muun muassa kollageenin, luiden, hampaiden ja punasolujen muodostuksessa.

 

Kikherneet

Kikherneissä on runsaasti kuitua ja proteiinia, ne ovat luonnostaan vähärasvaisia, ja ne sisältävät runsaasti ravintokuitua, vitamiineja ja kivennäisaineita. Kikherneen runsas kuitumäärä ylläpitää terveyttä suolistossa.

 

Sinimailanen

Sinimailanen eli alfalfa kuuluu hernekasvien heimoon, joten se on sukua mm. apilalle, herneille ja pavuille. Se on luonnollinen lähde ravinteille kuten rauta, magnesium, mangaani, A-, C-, E- ja useat B-vitamiinit, sekä kuitu.

 

Mustikat

Mustikoiden sanotaan olevan luonnon ”superfoodia”, sillä ne sisältävät runsaasti ravinteita ja antioksidantteja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kamomilla

Kamomillalla on useita terveyttä tukevia ominaisuuksia. Se sisältää antioksidantteina toimivia flavonoideja. Se estää tulehduksia, toimii lihasrelaksanttina ja sisältää rauhoittavia ominaisuuksia.

 

Karpalo

Karpaloilla on useita terveyttä tukevia ominaisuuksia. Niissä on runsaasti C-vitamiinia, ravintokuitua, mangaania ja K-vitamiinia.

 

Mulperipuu

Mulperipuu sisältää hyvin vähän tyydyttyneitä rasvoja ja kolesterolia. Se on myös hyvä lähde kuidulle, riboflaviinille, magnesiumille ja kaliumille, sekä erittäin hyvä C-vitamiinin, K-vitamiinin ja raudan lähde.

 

Ginseng

Ginsengjuuren sanotaan parantavan immuniteettia, kestävyyttä, lievittävän stressiä ja parantavan muistia muiden terveydelle edullisten ominaisuuksiensa lisäksi.

 

Piparminttu

Piparmintun kerrotaan sisältävän antibakteerisia ja antiviraalisia eli virusten kasvua estäviä ominaisuuksia. Se on hyvä lähde mangaanille, kuparille ja C-vitamiinille.

 

Nivelten suojaajat

Kondroitiini, glukosamiini ja metyylisulfonyylimetaani(MSM) tukevat niveliä ja vähentävät kipua nivelrikossa ja muissa tulehduksellisissa nivelvaivoissa.

 

Luonnolliset prebiootit

Frukto-oligosakkaridit (FOS) ja manno-oligosakkaridit (MOS) tukevat ja kasvattavat lemmikin luonnollisen ruoansulatusjärjestelmän bakteerikantaa, ehkäisevät  tulehduksellisia suolistosairauksia ja vaikuttavat myös immuunijärjestelmän toimintaan.    

 

 Luonnolliset lisäravinteet

Double click to insert body text here ...

Hedelmät ja

kasvikset

!cid_C8FF97C1-C7F6-48B2-B0A9-CE7ACA7B6D11